Beste gebruiker, uw browser is verouderd. Voor de beste ervaring raden we u aan om altijd de nieuwste versie van een browser te gebruiken. U gebruikt versie . De laatste versie is . Klik hier om te updaten

Beste gebruiker, uw browser is verouderd en/of niet ondersteund. Voor de beste ervaring raden we u aan om bijvoorbeeld Safari, Chrome, Firefox of Edge te gebruiken als browser.

Meeste vind-ik-leuks in Westland

Helm & Heus Makelaars staat met 1.228 vind-ik-leuks bovenaan de lijst van de populairste NVM-makelaars op Facebook in het Westland. “Facebook is in de huidige markt van onschatbare waarde. We proberen daarom zo goed mogelijk te presteren op dit social platform.” De kracht van de Helm & Heus Facebookpagina zit hem volgens Anne de Munck in de veelzijdigheid van de berichten. “Er is een goede mix tussen aanbod, handige berichten en leuke weetjes”.

Helm & Heus Makelaars op Facebook

Afgelopen jaar is gebleken hoe belangrijk technologie kan zijn in het traditionele vak van de makelaar. De nieuwe website die constant blijft verbeteren, de social-media kanalen en de mogelijkheid om digitaal te werken via RealWorks zorgt er mede voor dat de verkoop van huizen sneller en efficiënter gaat. De reden dat Helm & Heus Makelaars meer dan 1.200 volgers heeft komt mede door de handige technieken die je kan inzetten om een groot bereik te krijgen. De kansen die het biedt zijn nog veel groter volgens de Munck: “De online kennis die wij in huis hebben en het grote bereik van onze pagina’s, zorgt ervoor dat de huizen die wij in verkoop hebben maximaal onder de aandacht worden gebracht en dat verkoopsnelheid verhoogd wordt.”

Facebook-Helm-Heus

Need-to-know en Nice-to-know

Deze twee termen lijken erg op elkaar, maar er zit een degelijk verschil. Need-to-know berichten zijn de berichten die je als verkoper of koper moet weten. Dit kan gaan om aanbod, nieuwe regels omtrent de verkoop of aankoop van een huis of verbeteringen aan onze website. De nice-to-know-berichten zijn de leuke interne berichten, tips of berichten zoals deze. Dit laatste zorgt niet direct voor potentiële kopers, maar draagt wel bij aan het bereik van jouw huis wat in de verkoop staat.

Doelstelling 2018

In 2018 wil Helm & Heus Makelaars de stijgende lijn op online gebied doortrekken en nóg beter presteren. “Door constant op de hoogte te zijn van de nieuwste trends en hierop in te spelen, hopen we in 2018 weer net zo goed te presteren en een meerwaarde te creëren voor onze verkopers en kopers” – Anne.

Bekijk hier onze Facebook-pagina